Test: Wibo Million Dollar Lips

22:31

W dzisiejszym poście pokażę Wam pomadki matowe firmy Wibo Million Dollar Lips.


Pierwszym kolorem jest 01, który jest najbardziej delikatny spośród tych czterech kolorów. Można nosić ją zarówno na co dzień jak i na specjalne okazje. Jestem nią bardzo zauroczona i jest to moja ulubiona pomadka jak do tej pory.



Drugim kolorem jest kolor 02. Przypomina on kolor fuksji. Nie miałam jeszcze okazji nałożyć tego koloru na usta ale w ciągu najbliższego czasu na pewno taka okazja nadejdzie.




Kolejnym kolorem nieco ciemniejszym jest kolor 03. Jak dla mnie jest to kolor malinowy. Kolor na opakowaniu jest nieco inny niż ten we wnętrzu opakowania ale jest równie piękny



Ostatni kolor 04 to klasyczna czerwień. Od jakiegoś czasu już szukałam takiego koloru w wykończeniu matowym. Nie spodziewałam się że z pomocą nadejdzie mi tak przystępne cenowo Wibo.



Zapewne jesteście ciekawi jak kolory wyglądają na żywo. Pokazałam je dla Was na ręce. Jeżeli będziecie chcieli zobaczyć jak kolory prezentują się na ustach dajcie koniecznie znać to zrobię dla Was takie zdjęcia i dodam na mojego Instagrama.


A jaka jest moja opinia? Do tej pory najczęściej nosiłam pomadkę w kolorze 01, ze względu na jej uniwersalność i muszę przyznać że sprawdza się naprawdę świetnie. Nakładanie jej nie jest specjalnie skomplikowane a trwałość tak jak obiecuje producent jest do 4 godzin. Dodatkowo całkiem ładnie schodzi z ust.

Koniecznie dajcie znać czy miałyście te pomadki wcześniej oraz który kolor podoba Wam się najbardziej

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Mam jedną i jestem mega zadowolona z tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna opinia :D
    Ja mam w swoim posiadaniu pomadkę z nr.4 i 2 :D
    W kolorze nr.4 po prostu się zakochałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nr. 1 jest idealna :) Chociaż zdecydowanie wolałabym zobaczyć je wszystkie na Twoich ustach, a nie na dłoni.


    HEDONISTICAT

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy zdecywanoe najbardziej mi się podoba. Za mocnymi kolorami raczej nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie zdecydowałam się kupić żadnej z tych pomadek ale dzięki twojej opinii z trwałością skuszę się na numer 1 :) lubię te bardziej naturalne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor 02 podoba mi się najbardziej :) Kusisz do zakupu :D Ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam tych pomadek, ale kolory bardzo ładne. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. idealnym dla mnie byłby kolor 1! Może kiedys się na nie skusze :D
    ---
    http://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. mam kolor 01 i go uwielbiam! obserwuje i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam tylko kolor 01. Uwielbiam ten kolor.Może kiedyś kupie 04.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmmm... nigdy nie byłam pewno co do kosetyków marki wibo, ponieważ raz się zawiodłam. Widzę jednak, że tutaj mają pozytywną opinię, więc chyba zaryzykuję!
    Super blog!!!
    Philocaro
    http://www.philocaro.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kolory ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Niecoinna

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam jedyneczkę i sprawdza się u mnie naprawdę dobrze. c: Aczkolwiek ostatnio mam ochotę na tę czerwień i chyba się skuszę. c:

    OdpowiedzUsuń

About Me

Instagram