Balsam do ciała Bath and Body Works Fresh Sparkling Snow

12:17

Jakiś czas temu na urodziny dostałam w prezencie balsam do ciała z Bath and Body Works o zapachu Fresh Sparkling Snow.


Balsam ten w swoim składzie zawiera:

  • Wyjątkowo bogate masło Shea, które doskonale nawilża
  • Wzbogacony jest także masłem z aloesu i masłem kakaowym

Jeżeli chodzi o zapach to pachnie on mrożoną gruszką, kwiatami przebiśniegu a także zamrożonym piżmem. Połączenie tych nut zapachowych tworzy niesamowity efekt. Dodatkowo zapach ten na naszej skórze utrzymuje się naprawdę długo. 

Balsam ma gęstą lecz nietłustą formułę, przez co zapewnia naszej skórze 24 godzinne nawilżenie. Gdy wyciśniemy go z tubki swym wyglądem przypomina budyń. 

Balsam do ciała dostępny jest w sklepach Bath and Body Works, które niestety dostępne są jedynie w Warszawie. 
Za 226 gram balsamu płacimy około 60 złotych. Według mnie jest to całkiem sporo,jednak za dobre nawilżenie i przede wszystkim niesamowity zapach byłabym skłonna go kupić jeśli byłby dostępny bliżej miejsca mojego zamieszkania. 

Czy polecam?
Jeśli poszukujesz produkty który doskonale nawilży Twoje ciało jednocześnie posiadając świetny zapach jest to produkt idealny dla/Ciebie. Obecnie produkt ten należy do moich ulubieńców jeśli chodzi o pielęgnację ciała. 

Moja ocena: 4,5/5 (odjęłam ze względu na dostępność towaru)



You Might Also Like

15 komentarze

  1. nie znam firmy, ale urzekło mnie strasznie opakowanie. cudowne :) cena spora, ale jeśli spełnia swoją funkcję to jak najbardziej warte wydania każdego grosza. ja mam bardzo suchą skórę i prysznic/kąpiel bez późniejszego nawilżenia balsamem nie wchodzi w grę

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam nigdy o tym produkcie, ani o firmie. Bardzo chętnie bym go przetestowała, a opakowanie bardzo mnie urzekło :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo bym chciała mieć coś z tej firmy, jednak do Warszawy na razie nie jest mi po drodze. Super recenzja, balsam na pewno Ci posłuży, a tym bardziej teraz w te mrozy. Pozdrawiam serdecznie i czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Balsam świetny bardzo chętnie bym go spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam wcześniej o tym balsamie, jestem ciekawa jednak tego zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena faktycznie nieco za wysoka jak dla mnie. No i niestety nie jest dostępny dla mnie, gdyż nie jestem z Warszawy. Zapach pewnie by przypadł mi do gustu, ale konsystencja już raczej niekoniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię markę bath and body works:)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieje że w przyszłości go wypróbuję :)
    obserwuje tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne opakowanie ma ten balsam, przyciąga wzrok :) jestem ciekawa zapachu na żywo mmm ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam coś podobnego ale z innej firmy, z chęcią wypróbowałabym tego cudeńka :)

    http://livetourevel.blogspot.com/2017/01/podstawowo-kazdego-dnia.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Opis bardzo zachęca, ale cena delikatnie przeraża haha.

    https://tuklaudia.blogspot.com/2017/01/oddech-na-swiezym-powietrzu-zabija.html

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam balsam tylko różowy w tej serii :D CUDOWNY! polecam ;) cena wysoka ale zapach na skórze - czuć bardzooooo długo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Chociaż Bath and body works nie ma u mnie w mieście. To muszę poszukać w Poznaniu. Bo coś czuje,że na dłuuuugi czas zostanę przy tym balsamie. Super, że napisałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się ze sklep jest tylko w Warszawie niestety ale wiem ze jest możliwość zamówienia online ale nie jestem pewna i nie znam warunków

      Usuń
  14. Ciekawy produkt:) nie znałam go do tej pory:) chętnie przyjrzę mu się z bliska:)

    OdpowiedzUsuń

About Me

Instagram