Co dostałam na święta?

19:30

Święta już dawno za nami (niestety), więc postanowiłam Wam pokazać jakie prezenty dostałam pod choinkę "od Świętego Mikołaja". Post nie piszę w celu by się przechwalać, bo uważam że nawet nie ma czym.Być może za jakiś czas ktoś z Was będzie poszukiwał inspiracji na prezent i wybierze coś z tego posta.

Zestaw kosmetyków Ziaja Liście Manuka.


W skład zestawu wchodzi:
  • żel do mycia twarzy: zapewnia on efekt dokładnie oczyszczonej skóry, łagodzi podrażnienie i zaczerwienienie skóry oraz poprawia nawilżenie naskórka
  • tonik: działa ściągająco na rozszerzone pory skóry, wspomaga łagodzenie zmian trądzikowych
  • krem na dzień: reguluję pracę gruczołów łojowych, zmniejsza tłustość skóry oraz zapewnia efekt matujący, redukuje zaskórniki oraz skutecznie łagodzi podrażnienia skutecznie nawilżając
Kosmetyki przeznaczone są dla skóry normalnej, tłustej oraz mieszanej. 


Skoncentrowane serum do rzęs 8w1 Eveline Total Action
Jest to produkt, który łączy w sobie zarówno właściwości serum odbudowującego jak i aktywatora wzrostu rzęs. Odżywki można używać także jako bazy pod tusz do rzęs.



Brow Kit  I Love MakeUp by Makeup Revolution 
Zestaw do stylizacji brwi zawiera 3 kolory cieni, wosk do usztywnienia i ujarzmienia brwi. Dodatkowo do zestawu dołączony jest aplikator w formie pędzelka oraz mała pęsetka która na pewno będzie przydatna podczas wyjazdów.



Legginsy Gym Hero model Pinky Winky 
Jako, że ostatnimi czasy zmieniam swój styl życia na bardziej aktywny Mikołaj postanowił mi przynieść te legginsy. Miałam już okazję w nich ćwiczyć i muszę przyznać, że są niesamowicie wygodne.


Książka "Trening siłowy dla bystrzaków wydanie IV"  
Jest to książka która dostarczy informacji na temat podstaw treningu siłowego. Pozwoli także poznać zasady bezpieczeństwa jakie panują na siłowni oraz tego w jaki sposób uniknąć kontuzji. Książka posiada także liczne wskazówki na temat właściwej techniki wykonywania ćwiczeń siłowych. 


Koszula w kratę z Sinsay 

Mam nadzieję, że taki post przypadł Wam do gustu. Dajcie koniecznie znać co Wam Mikołaj przyniósł pod choinkę. 

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Mam odżywkę do rzęs Eveline (inną wersję, ale podejrzewam, że będzie działała podobnie) i świetnie sprawdza się w roli bazy pod tusz :) Świetna koszula :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie ciekawe rzeczy dostałaś na święta. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prezenty! :)

    kreatywnyblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa tego zestawu z ziaja, nie ukrywam bardzo lubię ta markę! Jako maniaczka kosmetyków kolorowych jest zauroczona paletką do brwi z MR <3

    http://lolqienjoy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne prezenty. Bardzo lubię tą serię Ziaji ♥

    https://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ziaję - zwłaszcza serię liście manuka! Super prezenty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega podobają mi się legginsy do ćwiczeń :) z Ziaji miałam ten żel do mycia buzi ale u mnie się niestety nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że najbliższym czasie dodasz recenzję tych kosmetyków. Najbardziej interesuje mnie serum.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajne prezenty dostalas najlepsza jest paletka :)
    http://beautywomentrick.blogspot.com/2017/01/openbox-daxcosmetics.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne prezenty! Najbardziej przypadła mi do gustu paletka :) Zaobserwowałam :)

    http://justynaksiazek.blogspot.com/
    LINK DO KANAŁU

    OdpowiedzUsuń
  11. Prezenty na pewno przydatne :) Bardzo jestem ciekawa tej paletki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne prezenty! Bardzo podobają mi się cienie do brwi :)

    Pozdrawiam,
    http://myylifeedreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Dostałaś bardzo fajne prezenty. Leginsy są świetne. Chociaż trochę nie mój kolor.
    Mam podobną książkę z tej serii ale nie jest ona o treningach siłowych tylko o Formule 1.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne prezenty. Produkty Liście Manuka są dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przy Ziaji warto napisać, że kosmetyki tej firmy nie są testowane na zwierzętach! A serię z liśćmi manuka uwielbiam, zresztą mało jest produktów Ziaji, których nie lubię.
    Życzę ci, żeby książka pomogła w unikaniu kontuzji :P
    Na święta dostałam skarpetki i pieniądze. A za własne i "Mikołajowe" pieniądze ufundowałam sobie nowy obiektyw, zdjęcia robione nim możesz zobaczyć na moim blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja także dostałam ten zestaw z ziaji z serii liście manuka i jestem bardzo zadowolona :) Super wyglądają te leginsy z gym hero, które dostałaś!
    http://hello-alexa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy z tej firmy, z której masz legginsy, są może staniki sportowe? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Serum do rzęs jest wspaniałe. Używam i polecam każdemu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wprawdzie wolę od pewnego czasu robić peelingi samodzielnie, ale ze sklepowych właśnie pasta z liści manuka Ziai to jeden z kosmetyków, do których chętnie wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. 36 year old Executive Secretary Hermina Babonau, hailing from La Prairie enjoys watching movies like "Truman Show, The" and Brazilian jiu-jitsu. Took a trip to Laurisilva of Madeira and drives a Viper. sprawdz innych uzytkownikow

    OdpowiedzUsuń

About Me

Instagram