Moja aktualna pielęgnacja włosów

11:18

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać jak wygląda moja aktualna pielęgnacja włosów. Moje włosy mają tendencję do przetłuszczających się, a ich końcówki bardzo lubią się plątać. Kosmetyki, których używam dobieram metodą prób i błędów, ponieważ jeszcze nie znalazłam tych idealnych dla mnie i moich włosów.


Do mycia włosów aktualnie używam szamponu z Garnier Fructis Goodbye Damage .Nie należy on do rewelacyjnych szamponów. Jednak tutaj używam takiego jaki jest w domu, ponieważ ma on za zadanie tylko umyć nasze włosy 


Po umyciu włosów szamponem raz na dwa mycia stosuję maskę do włosów z formy Kallos. Jest to maska Keratin. Jej zapach jest bardzo przyjemny, przypomina mi on męskie perfumy. Sprawia ona, że włosy stają się bardzo miękkie oraz nie mam problemów z ich rozczesaniem co bez niej staje się sporym problemem. Kupiłam ją w Hebe za około 10-12 złotych (pojemność 1 litra). Używałam wcześniej jeszcze maski bananowej z tej firmy jednak ta Keratin jest moim faworytem.


Gdy nie używam maski to stosuję odżywkę w sprayu Gliss Kur Hair Repair Milion Gloss. Spryskuję nią włosy gdy już lekko podeschną. Włosy są przyjemnie miękkie i rozczesują się łatwiej.


Moje włosy najczęściej suszę suszarką, przez co niestety wysuszam moje włosy. Staram się od tego odzwyczajać jednak wolę myć włosy rano. Gdy je wysuszę używam na końcówki olejku z Pantene. 


Ostatnio zakupiłam wcierkę do włosów  z Jantara która ma za zadanie wzmocnić włosy a także przyśpieszyć ich wzrost. Jak zadziała na moje włosy tego jeszcze nie wiem, ponieważ użyłam jej dopiero raz.

Jak wygląda Wasza pielęgnacja włosów? Czego używacie i co możecie mi polecić?
Zapraszam Was także na mojego Instagrama i Fan Page.
Instagram
FanPage
Jeśli chcecie być ze mną na bieżąco kliknijcie Follow (Instagram) lub dajcie like na Fan Page :)

You Might Also Like

27 komentarze

  1. Moja mama używa tego olejku z Pantene i strasznie przypadł jej do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Również używam maski z Kallosa, ale ja sięgam po nią raz w tygodniu ;) W pozostałe dni korzystam z Long Repair z Nivea ;) Odżywki w sprayu z GlissKura jeszcze nie miałam, ale kiedyś zamierzam spróbować ;) A wcierkę z Jantar kocham ;) Już kolejne opakowanie mi się kończy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także używam masek z Kallosa, odżywki z Gliss Kura i wcierki z Jantara !
    Rewelacyjne kosmetyki!
    https://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałem nigdy tych kosmetyków :c

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam już o tej masce, ale jeszcze nie używałam. Muszę sobie sprawić. :) Kupię też olejek, bo również suszę włosy suszarką i efekty tego są jakie są.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post, ten dodam niedługo post na temat pielęgnacji włosów więc zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybrałaś dobre produkty, używam podobnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na mój blog :) http://www.alicjazell.pl/

      Usuń
  8. Ah, te maski do włosów są cudowne i wcale nie drogie!!!!! Na moje włosy działa świetnie! Pozdrawiam
    liisiialy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jestem wierna babuszce agafii. zawsze kiedy do niej wracam ratuje moje włosy ;) oprócz tego olejek arganowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kallosa i Gliss Kur używamy i są mega!

    OdpowiedzUsuń
  11. Używałam tylko takiej wcierki w spray z Pantene. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No własnie, cały czas trzeba próbować,
    a co działało najlpiej żeby się nie przetłuszczały?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepsze chyba były te szampony z Pantene Pro-V (miałam do farbowanych włosów) ale na każdego tak naprawdę co innego działa

      Usuń
  13. Moje włosy są naprawdę dziwne. Nie mogę stosować żadnych "firmowych" szamponów bo włosy mi się po nich szybko przetłuszczają, są matowe i wyglądają ogólnie okropnie. Ja używam szamponu pokrzywowego, jeśli chodzi o pielegnacje stosuje jedynie maskę do włosów farbowanych(co prawda od dawna ich nie farbuje ale pomaga mi ona wzmocnić włosy i "odżywić" :)

    http://www.strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę go wypróbować :)
    sUPER POST!
    Pozdarwiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię szampony z Garniera:) Nigdy niec złego nie zrobiły moim włosom i skórze głowy:) Reszty produktów nie używałam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ta maska z kallos to najlepsza jaką miałam <3
    http://kiciaxe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja używam tylko naturalnych kosmetyków :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Stosowałam każdy z wymienionych powyżej produktów i najbardziej do gustu przypadła mi chyba marka Kallos.

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie używałam nigdy żadnego z tych produktów. Ja zazwyczaj używam randomowych produktów haha
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  20. Używałam całego zestawu Jantar i u mnie sprawdził się świetnie! :)
    http://justynaksiazek.blogspot.com/
    LINK DO KANAŁU

    OdpowiedzUsuń
  21. większość tych produktów miałam okazję testować, bardzo polecam :)

    bymaajlena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Używam maski Kallos i Jantara. Uważam, że są to najlepsze kosmetyki do włosów :)

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

About Me

Instagram