Paletki od Sleek- czy warto kupić?

13:35

Witajcie :)

Dziś przychodzę do Was z krótką recenzją palety cieni do powiek Oh so special oraz Storm firmy Sleek.
Oh so special to 12 cieni z czego 8 jest matowych  a 4 perłowe. Natomiast Storm zawiera 9 cieni perłowych oraz 3 matowe. Wszystko zapakowane jest w eleganckie opakowanie z aplikatorem i lusterkiem.

Odcienie obu paletek są przepiękne, czy warte są naszej uwagi…?

Niektóre cienie mogą się osypywać więc należy uważać przy ich aplikacji. Jednak moim zdaniem pigmentacja cieni jest dobra i dla osoby która zaczyna dopiero swoją przygodę z makijażem sprawdzą się wręcz idealnie.
Ciemniejsze odcienie są bardziej widoczne po nałożeniu - te najjaśniejsze już tak dobrze nie wyglądają.

Niestety firma Sleek nie jest dostępna stacjonarnie w Polsce jednak bez problemu można znaleźć te palety w drogeriach internetowych w cenie około 40 złotych.

    Czy polecam? Myślę, że tak. Palety możemy użyć zarówno do makijaży dziennych jak i wieczorowych, co czyni ją praktycznie uniwersalną. Jednak zalecałabym uważać przy aplikacji oraz  używać bazy pod cienie by kolor dłużej utrzymywał się na oku.


Storm 


Oh So Special


A tak prezentują się cienie na oku - w makijażu dziennym (Paletka Oh So Special):


A Wy? Co myślicie o paletkach firmy Sleek?

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Ostatnio robiłam makijaż z paletką Sleek:) Uważam, że nie są to najgorsze paletki:) ładny makijaż:) Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż oka i ta paletka istne cudeńko *O*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze żadnej paletki ze Sleeka ;/

    Merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czaję się aby kupić sobie paletkę od Sleek ale nie używam często cieni, mimo wszystko kusi mnie ona :p

    http://pauladowlasz.blogspot.com/2017/01/rodzinna-pizza-czyli-jak-bardzo-fit-nie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe kolory!!! Ja chętnie uzywam jasne, brokatowe cienie. Pozdrawiam
    liisiialy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny makijaż. Sama nie mam paletki Sleek'a, ale może się skuszę :)
    Zwróć uwagę na interpunkcję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny makijaż. Post na pewno przyda się nie jednej dziewczynie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie są dobre, ale nie robią jakiegoś "wow". Za to bardzo lubię od Sleeka paletę rozświetlaczy - cudo!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam styczność z tą paletką. Jest super! :)

    http://www.o-sight.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie miałam okazji wypróbować paletek Sleeka, bo kiedy zaczęłam przygodę z makijażem, na rynku dostępna była już marka MUR. Więc oczywiście sięgnęłam po te tańsze ;) Ale Oh So Special marzy mi się od bardzo długiego czasu. Może kiedyś się na nią skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam że są słabo na pigmentowane, ale Twoje oczko ładnie podkreślone.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się efekt na oku, kolory zawsze na topie !

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna paleta może sie na nią skusze
    <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolory są naprawdę fajne! Ciekawy blog.

    OdpowiedzUsuń
  15. kolory fajne ale średnio lubię błyszczące cienie. W weekend wybieram się na poszukiwania paletki z matowymi cieniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio bardzo dużo slyszalam o paletkach ze Sleeka. Z tego co widzę, mają naprawdę świetne kolory, właśnie tego typu paletek szukalam i myslalam juz na ich zakupem, jednak nie jestem do końca pewna czy to dobry pomysł, gdyż zdecydowanie wole przed zakupem obejrzeć kosmetyk z bliska, jego kolor, jakość i pigmentacje :)

    BY-KAYLA-BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie wygląda, muszę pokazać nią mojej dziewczynie, ona więcej ma do powiedzenia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda to cudownie na Twoim oku. Zastanawiam się właśnie nad zakupem jakiejś fajnej paletki, ale jakiejś tańszej. Czekam na więcej postów, Twoja www.whitevic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

About Me

Instagram