Co warto kupić na promocji -49% w Rossmannie? #1 Twarz

18:01


Jak wspominałam w przedostatnim poście niedługo rozpoczynają się promocje w Rossmannie LINK DO POSTA

Z tego powodu postanowiłam przygotować dla Was listę Topowych produktów które na takiej promocji warto kupić. Na każdy tydzień promocji przewidziałam nowy post. Jako że prawdopodobnie jako pierwsza wchodzi promocja związana z kosmetykami do makijażu twarzy to właśnie dzisiejszy post będzie na ten temat.





  • Podkład Bourjois Healthy Mix




  • Podkład Revlon Colour Stay






  • Podkład Bourjois 1,2,3




  • Podkład  Maybelline Affinitone


  • Podkład Rimmel Lasting Finish 

Znalezione obrazy dla zapytania rimmel lasting finish

  • Podkład Loreal True Match 
Znalezione obrazy dla zapytania loreal true match


  • Korektor Eveline Art Scenic 
Znalezione obrazy dla zapytania Korektor Eveline Art Scenic

  • Korektor Bourjois Healthy Mix

Znalezione obrazy dla zapytania Korektor Bourjois Healthy Mix

  • Puder Rimmel Lasting Finish



Znalezione obrazy dla zapytania Puder Rimmel Lasting Finish

  • Puder Rimmel Stay Matte



Znalezione obrazy dla zapytania Puder Rimmel Stay Matte

  • Bronzer Bourjois Delice de Poudre

Znalezione obrazy dla zapytania Bronzer Bourjois Delice de Poudre

  • Rimmel Kate Sculpting & Highlighting Kit



Znalezione obrazy dla zapytania Rimmel Kate Sculpting & Highlighting Kit


  • Wibo 3 Steps to Perfect Face



Znalezione obrazy dla zapytania Wibo 3 Steps to Perfect Face



  • Lovely Gold Highlighter



Znalezione obrazy dla zapytania Lovely Gold Highlighter
Mam nadzieję że któryś z produktów przypadnie Wam do gustu i znajdzie się on na Waszej liście zakupowej. Dajcie także koniecznie znać o tym na jaki temat chcielibyście abym napisała post. 

You Might Also Like

26 komentarze

  1. Ostatni, rozświetlacz to mój ulubieniec. Bije na głowę te drogie,super marek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkład i puder koniecznie muszę kupić:D Uielbiam wszystkie promocje w Rossmanie, ale te to już w szczególności:D A wiesz może, kiedy dokładnie zaczynają się te promocje?:)

      Usuń
    2. Promocje zaczynają się 29 kwietnia :)

      Usuń
  2. ja za to podkładu 1 2 3 strasznie nie polecam, przez to, że na mojej twarzy robił się pomarańczowy :(

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o nie a myslalam ze to taki ideal :( dziekuje za krotka recenzje :) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  3. Mam Lasting Finish już 4 chyba i jestem moim jednym z ulubionych podkładów :*

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zdecyduje się chyba na jakiś podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Korektor Eveline Art Scenic to moja miłość!! Mam już 6 albo 7 opakowanie i nie przestanę go kupować - mistrz! Rozświetlacz z Wibo ten na końcu też mega.

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurde super nie mogę się doczekać tej promocji. Sama czaje się na podkład z Max Factor :D Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga, u mnie pojawił się nowy post :) http://mademoisellekinga.blogspot.com/2017/03/rozowi-ulubiency-lutego-i-marca.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym wypróbowała Healthy mix. http://recenzje-kosmetyczneuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Maybelline Affinitone - ten podkład uwielbiam i jestem mu wierna <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie używam podkładów ale promocji już się nie mogę doczekać na cienie i usta :D
    tornadomysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bronzer Bourjois Delice de Poudre wygląda jak czekolada, aż by się zjadło😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Już się nie mogę doczekać tej wyprzedaży #ByłaSobieWypłata

    OdpowiedzUsuń
  12. Już się nie mogę doczekać! Na pewno kupię swój ukochany puder z Manhattanu i pewnie wezmę do testów coś z podkładów i kosmetyków do konturowania - jeśli chodzi o twarz. Najbardziej będę szaleć przy pomadkach!

    OdpowiedzUsuń
  13. Korektor pod oczy bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, cieszę się, że o tym napisałaś, bo czekałam na tę promocję. Uwielbiam kupować wtedy podkłady. Revlon Colour Stay jest najlepszy, używam z mamą. Jeszcze używam tego różu, bronzera, to 3 w 1 od Rimmela, ale jakoś na mojej skórze za bardzo go nie widać. :( Co jest dziwne, koleżanka użyła i było widać.
    Revlon Colour Stay

    OdpowiedzUsuń
  15. Warto poczekać na takie super promocje!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam promocje w Rossmanie!
    xmylife-mystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę zerknąć na bronzer, na pewno się rozejrzę za tym z Bourjois!
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Revlon i Lasting Finish od Rimmela też polecam, ale LF ma okropne kolory. Tego korektora z Bourjois już nie ma, wygląda teraz całkiem inaczej. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Na podkłady z wyższej pułki to ja się zawsze czaję na promocjach hha :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Rozświetlacz z Lovely na pewno bedzie mój ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Great post dear! Greetings from Turkey
    You have a nice blog.
    I follow your blog can you follow mine?

    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    OdpowiedzUsuń

About Me

Instagram