Co warto kupić na promocji w Rossmannie? #3 Usta i paznokcie

12:13



Promocja w Rossmannie rozpoczęła się na dobre, a ja dzisiaj mam dla Was ostatni post z tej serii, więc czas na usta i paznokcie. Dajcie znać co udało Wam się już upolować na promocjach.

1. Bourjois Rouge Edition Velvet




2. Maybelline Color Sensational




3. Rimmel Salon Gel




4. Bourjois Colour Boost




5. Wibo Milion Dollar Lips




6. Rimmel Moisture Renew




7. Rimmel Lasting Finish


8. Rimmel Oh my gloss




9. Rimmel 60 seconds




10. Loreal Color Riche

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Maybelline Color Sensational bardzo ładny ma kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już dzisiaj upolowałam pomadkę Bourjois Rouge Edition Velvet nr 07 i Million Dolar Lips z Wibo nr 1. Do tego jeszcze rozświetlającą bazę z Miss Sporty. Chciałam kupić jeszcze korektor z Astora i puder bananowy z Wibo ale w żadnym Rossmanie już ich nie było a tłumy były ogromne xd Może jeszcze się uda w ciągu tygodnia xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakupiłam dziś pomadkę Million Dolar Lips w kolorze nr. 2 i mam nadzieję, że będzie to moja kolejna ulubiona pomadka ! :)

    zapraszam do mnie
    http://fabrykaurody15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam matową pomadkę z Bourjous :) KOCHAM JĄ !
    Buziaki kochana,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń

About Me

Instagram