Cele i postanowienia na 2017 rok

20:45

Nowy Rok rozpoczął się już w pełni, jednak ja dopiero teraz postanowiłam podzielić się z Wami moimi postanowieniami noworocznymi.



1. Zwracać uwagę na to co jem i jeść zdrowe, regularne posiłki
Chciałabym zmienić swój sposób odżywiania na dużo bardziej zdrowy. W 2016 roku bardzo często pomijałam posiłki szczególnie śniadania. Teraz mam zamiar jeść mniejsze porcje ale regularnie. Dodatkowo także chcę zaprzestać jedzenia słodyczy i niezdrowych fast foodów.

2. Regularnie uprawiać sport
Na siłownie zaczęłam już chodzić w 2016 roku jednak mam zamiar uprawiać sport częściej nie tylko na siłowni lecz także w domu i poza nim (np. jazda na rolkach, jazda na rowerze).

3. Bardziej poświęcać czas moim studiom, rozwijać się w tym kierunku
Jako, że studiuję fizjoterapię to nauki jest multum. Chcę przestać odkładać wszystko na ostatnią chwilę, uczyć się regularnie i przede wszystkim skutecznie. Chcę zrobić choć jeden kurs z zakresu fizjoterapii w tym roku.

4. Poświęcać więcej czasu sobie, zacząć bardziej o siebie dbać
Chcę znaleźć więcej czasu dla siebie. Robić sobie minimum raz w tygodniu wieczór podczas którego zrobię sobie "wieczór piękności".

5. Rozwinąć swojego bloga, poświęcać temu więcej czasu
Mój blog jest dopiero początkującym blogiem, więc chciałabym rozwinąć go w znacznym stopniu. Chciałabym by dotarł on do jak największej liczby osób. Pragnę bym miała cały czas motywację i pomysły na pisanie nowych postów.

6. Poświęcać więcej czasu bliskim
Chciałabym, częściej odwiedzać moich bliskich oraz poświęcać im więcej czasu a nie tylko od święta. Chcę jeszcze się bardziej do nich zbliżyć.

Mam nadzieję, że spełnię swoje postanowienia. Wydaje mi się, że są one bardzo realne do spełnienia, Nie stawiam sobie celów, które są niemożliwe do wykonania.

Podzielcie się także swoimi postanowieniami noworocznymi, 

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Super post też mam trochę postanowień noworocznych jestem ciekawa co z nich wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pouczajacy i madry wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post, bardzo ciekawe postanowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne postanowienia, mam nadzieję, że uda Ci się je spełnić.
    Estetyczny, przejrzysty wygląd bloga, będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, życzę ci, żeby udało się wszystkiego dotrzymać i nie zwariować :D Ja postanowień noworocznych nie mam, ale mam post z listą rzeczy do zrobienia przed trzydziestką.
    Wiem, że blog jest o kosmetykach, ale temat mnie zaciekawił i myślę, że mój chłopak (prawdopodobnie przyszły student fizjoterapii właśnie) też chętne by to przeczytał - mogłabyś kiedyś zrobić post na temat swoich studiów? Dlaczego je wybrałaś, jaki przedmiot uważasz za najbardziej bezsensowny, a jaki jest twoim ulubionym... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne. Planuję coś takiego zrobić tylko muszę wszystko to sobie uporządkować i zebrać materiały, ale na pewno będzie coś takiego na blogu

      Usuń
  6. Ja też chcę zacząć taki zdrowy, sportowy tryb życia :)
    Powodzenia!


    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

About Me

Instagram