Pytania do Q&A

21:30

Dzisiejszy post będzie miał charakter bardziej informacyjny, ponieważ mam do Was kilka ważnych spraw.
Jako, że chciałabym żeby mój blog was ciekawił to możecie mi dawać przykładowe tematy na posty, lub też pewien "zakres" tematów jakimi byście byli zainteresowani.
Druga sprawa jest taka, że chcę zrobić Q&A byście mogli mnie lepiej poznać. Możecie zadawać mi tutaj pod postem pytania na które postaram się odpowiedzieć w ciągu najbliższych postów.


Mam nadzieję że taki pomysł Wam się spodoba. Chciałabym zawiązać z moimi czytelnikami większą więź byśmy mogli być jedną wielką społecznością.
Do usłyszenia w następnych postach! :*

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Bardzo fajny blog, pomysł na Q&A jest bardzo popularny ostatnio :) Co jest Twoim najważniejszym produktem do pielęgnacji skóry twarzy?:)
    Zapraszam również do mnie: marjassi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Co skłoniło Cię do założenia bloga? Czym się kierowałaś? Myślałaś o tym od dłuższego czasu, czy było to bardziej spontanicznie? :)

    P. S. Świetny blog, obserwuję :*
    :http://panikosmetyk.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie są Twoje postanowienia noworoczne wobec bloga?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mała rada...
    Dopóki jesteś w stanie odpowiadać na komentarze Q&A jest zbędny.
    To ma sens w chwili, w której ileś pytań się powtarza, a Ty nie jesteś w stanie na nie wszystkie odpowiedzieć. W takiej sytuacji, w jakiej jesteś teraz to raczej tylko zapychacz na bloga. Lepiej znajdź jakiś fajny tag i go zrealizuj ;)
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czym jest dla Ciebie blog? Co skłoniło Cię do założenia go? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamiast Q&A lepszym pomysłem będzie stworzenie tagu 40 pytań kosmetycznych i zapraszanie innych:) sprawdź na innych blogach. Bardzo ciekawe :)
    http://shelves-of-books.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Bez jakiego kosmetyku się nie obedziesz?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czym dla ciebie jest blogowanie?

    OdpowiedzUsuń

About Me

Instagram