Test mascary Rimmel Volume Colourist

19:48

Dostałam ostatnio do przetestowania nowy tusz z Rimmel Volume Colourist. Dziś chciałabym Wam ją pokazać. Na zdjęciach będzie widać jak tusz prezentuje się na rzęsach,więc będziecie sami mogli ocenić czy warto ją kupić 



Według producenta mascara ma za zadanie wydłużyć i pogrubić nam rzęsy. Dodatkowo w ciągu 2 tygodni jej używania stopniowo przyciemnia rzęsy. Zaś zwężona szczoteczka dociera do każdej rzęsy dzięki czemu pozwala nam to pięknie wydobyć nawet te najmniejsze niewidoczne rzęsy.

 A tak tusz prezentuje się na rzęsach. Zdjęcia musiałam zrobić telefonem, ponieważ najłatwiej było mi złapać ostrość. Mam nadzieję że jakość nie jest tragiczna.
Co do tuszu... Z efektu po użyciu mascary jestem całkiem zadowolona. Jak widać ładnie wydłuża i pogrubia rzęsy, jednak jest to dość naturalny efekt. Jednak po zalecanym okresie używania nie zauważyłam by moje rzęsy stały się bardziej ciemne.

Tusz do rzęs można kupić w drogeriach w których dostępna jest szafa Rimmel. Kosztuje ona około 35 złotych, jednak na promocji można kupić ją już za około 25 złotych.
Czy polecam? Jeśli szukasz produktu który ładnie wydłuży i pogrubi twoje rzęsy ale jednocześnie chcesz żeby efekt był naturalny to zdecydowanie tak, jest to produkt dla ciebie.

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Może spróbuję, mimo że mam naturalnie dłuuugie rzęsy :) Zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki za tą opinie! <3 Zastanawialam sie nad nim, zdecydowanie zachecilas do kupna! :)

    www.sanstyle.co

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zainteresowała mnie twoja recenzja. Tej maskary jeszcze nie testowałam. Kupie ją przy najbliższej okazji.
    Odwdzięczam się za szczere komentarze.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bardzo ciekawie, słyszałam o nim już kilka dobrych opinii :) Mam nadzieję, że kiedyś będę miała okazję go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też używałam tej maskary i byłam z niej bardzo zadowolona. Ładnie podkreśla rzęsy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Już kiedyś się zastanawiałam nad tym tuszem, własnie ze względu na właściwości koloryzujące, jednak skoro nie działa.. to wolę dołożyć 20 zł i mieć ulubiony tusz z L'Oreala :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam szczerze, że ta maskara nie zrobiła na mnie niesamowitego wrażenia :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny efekt. ja na razie mam swoją sprawdzoną maskarę, ale powoli mi sie konczy i chetnie wyprobuje czegos innego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Także mam tą maskare i jest całkiem niezła, ale miewałam lepsze :)
    hello-alexa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Musze przyznać iż spodziewałam się o wiele lepszych rezultatów po tym tuszu :) Na razie zostaje przy swoich. Dziekuje za tą recenzję i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam i nie jestem jakoś szczególnie zadowolona ;) jednak od maskary oczekuje czegoś innego ;) ale bardzo fajna recenzja

    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyjemna recenzja, a co do samego tuszu to spodziewałam się niestety bardziej spektakularnych rezultatów :(

    lolqienjoy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubie ten tusz, kiedyś go używałam. Całkiem dobrze się sprawdzał. Jednak ja oczekuje dość lalkowego efektu, czego akurat nie uzyskałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. O, tego cudeńka jeszcze nie próbowałam:) Do tej pory sprawdzały się u mnie mascary z Lancome

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda w porządku :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne oczko :D Pozdrawiam!

    http://deliciousfood98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie słyszałam o nim wcześniej, ale może się skuszę jak wykończę swój obecny :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tusze do rzęs z tej firmy mnie nie przekonują..

    OdpowiedzUsuń

About Me

Instagram