Yankee Candle- haul zakupowy

08:23


Ostatnimi czasy zależało mi by oprócz świeczek zapachowych uzupełnić także zapas wosków do kominka. Niestety u mnie w mieście Kringle Candle jest niedostępne a przed zakupem wolę powąchać zapach. Dlatego też zakupiłam moje ulubione woski od Yankee. Tych z Kringle bardzo chciałabym przetestować i zrobić dla Was ogólne porównanie. Może jak będę następnym razem w Gdańsku to zakupię i przygotuje dla Was taki post.

Przez ostatni czas kupiłam kilka wosków. Każdy z nich ma ciekawe nuty zapachowe a każdy z nich według mnie pachnie całkowicie inaczej. Za każdy z nich zapłaciłam 7-9 złotych. Różnica bierze się stąd że kupiłam je w różnych miejscach i w różnym czasie.

1. GRAPEFRUIT 
Jak sama nazwa wskazuje wosk jest o zapachu grapefruita. W opakowaniu ma on przyjemny owocowy zapach.


2. KILIMANIARO STARS 
Zapach tego wosku przypomina mi zapach męskich perfum. Myślę, że sprawdzi się on idealnie gdy zrobi się ciut cieplej na dworze, ponieważ podczas zimy preferuje słodkie zapachy. A ten jest taki bardziej świeży, rześki. Wyczuwalny jest tutaj aromat świeżego górskiego powietrza splecionego z miętą i paczulą. 


3. WILD PASSION FRUIT
Jest to wosk,który w swoich nutach zapachowych ma marakuję, melon oraz mandarynkę. 

4. PINK DRAGON FRUIT
Kolejny wosk o owocowym zapachu, ale uwielbiam je. Są idealne zarówno na zimne jak ciepłe dni. 
Wyczuwalny jest tu zapach smoczego owocu. 


5. MACARON TREATS
Myślę że to właśnie ten wosk odpalę w moim kominku jako pierwszy, ponieważ jest to najsłodszy z wszystkich 5 wosków. Pachnie on paryskimi makaronikami, które są słodkim połączeniem wanilii i migdałów. 



Mam nadzieję że post przypadł Wam do gustu. W komentarzach podzielcie się ze mną waszymi ulubionymi woskami z Yankee lub Kringle Candle. Możecie mi także napisać czy chcielibyście zobaczyć moje ulubione zapachy. 


You Might Also Like

26 komentarze

  1. Numer 2 i 4 miałam. Makaroniki planuję kupić

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie raz miałam okazję czuć ich piękny zapach ale osobiście ich nie mam:-( muszę to w końcu zmienić! Zapachy wydają się być bardzo ciekawe :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te woski
    POZDRAWIAM,
    Malwa

    OdpowiedzUsuń
  4. Woski są cudowne. Sama kilka posiadam i naprawdę świetne. Bardzo fajny post:)
    daffash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam woski Yankee Candle. :)
    Muszę kupić sobie Macaron Treats. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post. Mam jednak uwagę. Kiedy robisz post o woskach, to lepiej było by, gdybyś zrecenzowała po przetestowaniu, bo przez opakowanie, to nie wiadomo, czy jest mocny, czy słaby i czy np. głowa po nim nie boli. To tylko taka uwaga na przyszłość, a tak to post super! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. zawsze miałam je w planach, a dlaczego jeszcze ich nie mam ? no nie wiem teraz muszę przyznać że bardzo żałuje ;P uwielbiam słodkie zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Woski, to świetna sprawa. Dają one przepiękne zapachy. Ja bardzo lubię Malinę. Świetny post, spodobał mi się. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio byłam z przyjaciółką w drogerii i przez pół godziny stałyśmy przy świeczkach Yankee Candle i wąchałyśmy wszystkie po kolei :') Nie potrafię wybrać ulubionego, ale mam nadzieję, że Twoje się sprawdzą! Pozdrawiam! :)
    http://worldofloverance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam woski i ogólnie zapachy YC <3
    Buziaki
    Paula z Chudnij z Dowlaszem *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam dwójkę i czwórkę! Ja właśnie przez zimę polubiłam świeże zapachy, słodsze wrócą pewnie na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Woski ! Kupiłam właśnie na zimę takie same
    Cudowny post będę czekać na następne , ciekawi mnie jakie będziesz podejmować tematy ;)

    http://reginaboguckaaa.blogspot.co.at/ zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobno te świeczki są świetne i zapach utrzymuje się długo i są oryginalne w porównywaniu do innych! Chyba skuszę się zakup ich w końcu :))

    black-bird-says.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. narobiłaś mi smaka na nowe woski! <3 uwielbiam je
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam woski z YC!
    Przepięknie pachną, a zapach roznosi się po całym mieszkaniu :)

    Mój blog - KLIK
    Mój kanał - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam te zapachy. Fajnie napisany post! Obserwuje :)

      Usuń
    2. Uwielbiam te zapachy. Fajnie napisany post! Obserwuje :)

      Usuń
  16. Uwielbiam zapachy tych świeczek i wosków. Przy przypływie gotówki zrobię sobie zapas!
    shizuko-ai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam jeszcze tych produktów ale chyba czas zakupić :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. tak dawno nie mialam tych wosków... czas na nowe zapasy.:)
    www.miszmaszgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. też ostatnio sporo się ich nawąchałam, ale w koncu żadnego nie kupiłam. :) ale podejrzewam, że wreszcie się skuszę, tylko jakiś fajny kominek muszę sobie zakupić. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawe zapachy mają Yankee :) muszę je w końcu wypróbować :) moją uwagę szczególnie zwróciły makaroniki :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam woski :)
    roznoszą piękny zapach w mieszkaniu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Żadnego z nich nie znam :) zamówiłam sobie teraz słony karmel i różowy grejpfrut :) Jestem ich bardzo ciekawa!

    OdpowiedzUsuń

About Me

Instagram